مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:102017-02-25ورزشي

شهرداری هشترود، طلب کار است یا بدهکار؟


شهردار هشترود مدعی است که فرمانداری، دانشگاه پیام نور، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و یکی از بانک ها به شهرداری بدهکارند و همین موضوع به یکی از موانع توسعه هشترود تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسلام عبدیلر می گوید: برای دریافت بدهی های مان از ادارات مورد نظر چندین بار نامه نگاری شده و این پیگیری ها از طریق دیوان محاسبات استان نیز ادامه داشته و استانداری نیز پیگیر این موضوع است؛ اما متأسفانه به بهانه وجود مشکلات مالی در بدنه، دولت اقدامات شهرداری هشترود نتیجه نداده است.

وی اظهار می کند: تنها اداره ای که بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده، بنیاد شهید و امور ایثارگران است و اداره ورزش و جوانان نیز مبلغ ناچیزی از بدهی خود را به حساب شهرداری واریز کرده است.

در سوی دیگر مسئولان این ادارات در گفت وگو با ایسنا از دلایل پرداخت نکردن بدی هایشان می گویند، برخی ها هم بر این باورند که اصلاً به شهرداری بدهی ندارند!ً رییس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود می گوید: طبق قانون، مراکز علمی و دانشگاه ها از پرداخت هر گونه عوارض معاف هستند؛ اما متاسفانه شهرداری به این قانون تمکین نمی کند.

اسکندر شیرازی اظهار کرد: جریمه ماده 100 برای ساخت بدون پروانه دانشگاه پیام نور در سال های قبل، به شهرداری پرداخت شده و مبالغ فرستاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هشترود، طلب کار است یا بدهکار؟

شهرداری هشترود، طلب کار است یا بدهکار؟