مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 14:052017-02-25بين الملل

تکرار ادعاهای آمریکا علیه ایران در سخنرانی معاون ترامپ در جمع یهودیان


معاون رییس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای پیشین واشنگتن علیه کشورمان گفت که دونالد ترامپ هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح های هسته ای را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل، مایک پنس معاون رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در لاس وگاس به تکرار ادعاهای بی اساس آمریکا و متحدانش درباره سیاست های ایران در منطقه پرداخت و مدعی شد: ما با قدرت در برابر اقدامات ایران و تلاش های آن برای ایجاد بی ثباتی در منطقه خاورمیانه و سراسر جهان عرب خواهیم ایستاد.

پنس در ادامه ادعاهای خود گفت: ما به تهران گفته ایم که باید نگاهی به تقویم بیندازند، رییس جمهور جدیدی وارد کاخ سفید شده است و نام وی دونالد ترامپ است.

وی همچنین مدعی شد: ایران اقدامات بسیاری برای توسعه تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک انجام داده است و ایرانی ها اکنون در نتیجه پایان تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای منابع بیشتری برای اختصاص به این تلاش ها در اختیار دارند.

بنابراین اجازه دهید که صریح اعلام کنم که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هرگز به ایران اجازه نخواهد داد که تسلیحات هسته ای تولید کند.

این تعهد قاطع ما به شما و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعاهای آمریکا علیه ایران در سخنرانی معاون ترامپ در جمع یهودیان

تکرار ادعاهای آمریکا علیه ایران در سخنرانی معاون ترامپ در جمع یهودیان