مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 13:462017-02-25بين الملل

امریکن کانزرویتیو: آمریکا هدف خود در افغانستان را گم کرده است


ترامپ باید برای حل بحران افغانستان به پرسش های دشواری پاسخ دهد که راهبرد این کشور را در مواجه با بحران افغانستان مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی نوشت: در حالی که زمزمه های افزایش نظامیان آمریکا از نهادهای مختلف این کشور به گوش می رسد، ترامپ هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده است.

آمریکن کانزرویتیو با اشاره به اینکه آمریکا بطور کلی چشم انداز خود را در افغانستان گم کرده ایم، نوشت: نیاز است ترامپ هدف لشگرکشی آمریکا به افغانستان را مشخص کند.

در ادامه این گزارش آمده است: همچنین ترامپ به این سوال باید پاسخ دهد که آیا پرداخت 4 میلیارد دلار در سال به نیروهای نظامی افغانستان، باعث می شود که حادثه ای مشابه به 11 سپتامبر رخ ندهد؟ این پایگاه خبری می نویسد: ترامپ این موضوع را بیاید شفاف کند که مذاکره با طالبان با وجود بهشت امن در پاکستان امکان پذیر است یا خیر؟و سوالات بسیاری که آینده بحران افغانستان منوط به پاسخ شفاف دادن به آنهاست.

امریکن کانزرویتیو در پایان این گزارش آورده است: پاسخ به چنین سؤالاتی آسان نخواهد بود، ولی نیاز است برای حل بحران افغانستان تیم ترامپ چشم انداز مشخصی برای این کشور ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکن کانزرویتیو: آمریکا هدف خود در افغانستان را گم کرده است

امریکن کانزرویتیو: آمریکا هدف خود در افغانستان را گم کرده است