مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 13:412017-02-25بين الملل

اعلام آمادگی النجبا برای مشارکت در آزادسازی جولان


اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجبا با صدور بیانیه ای آمادگی این جنبش برای نبرد درکنار ارتش سوریه به منظور آزادسازی جولان اشغالی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رأی الیوم، الکعبی اعلام کرد: نبرد ما به عنوان مقاومت اسلامی در عراق علیه گروه های تکفیری داعش نبرد مقدسی است.

وی گفت: گروه تروریستی داعش امروز با نظارت آمریکا و اجرای طرح های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و ترکیه در حال تحقق بخشیدن به یک طرح صهیونیستی بسر می برد.

الکعبی افزود: حضور ما در سوریه به منظور رویارویی با طرح مزبور شکل گرفته است؛ رژیم صهیونیستی به تروریسم شکل بخشید تا کشورهای اسلامی را درگیر جنگ های داخلی کند.

وی تاکید کرد: هم اکنون که به لطف الهی توانستیم بر گروه های تکفیری تروریستی به عنوان دنباله های رژیم صهیونیستی چیره شویم، می بایست با بریدن سر افعی یعنی رژیم اشغالگر قدس طرح جهادی خود را کامل کنیم.

الکعبی ادامه داد: نیروهای ما پس از نبرد بزرگ خود با تروریسم و شکست آن، آماده اند تا در کنار ارتش سوریه با آزادسازی جولان اشغالی مسیر جهاد خود را کامل کنند.

الکعبی چندی پیش تاکید کرد که نیروهایش به پیشروی و مسیر جهادی خود تا آزادی تمامی سرزمین های سوریه از چنگ گروه های ترروریستی ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی النجبا برای مشارکت در آزادسازی جولان

اعلام آمادگی النجبا برای مشارکت در آزادسازی جولان