مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 12:202017-02-25پزشكي

سیب سلامت و پروانه بهداشت با هم تفاوت دارد


مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: نشان سیب سلامت با پروانه ساخت تفاوت دارد رسانه ها در فضای مجازی این قدر سیاه نمایی نکنند.

- بهروز جنت در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" درباره مطالبی که اخیراً در فضای مجازی درباره نشان ایمنی و سلامت یا همان علامت سیب سلامت به فراورده هایی همچون پفک؛ نوشابه؛ آبلیمو و سرکه های مصنوعی افزود: نشان سازمان غذا و دارو بدین معناست که محصول پروانه تولید را بر اساس ضوابط دریافت کرده است، در حالی که نشان سیب سلامت یعنی شرایط فراورده به گونه ای بوده که علاوه بر پروانه ساخت موفق به اخذ گواهینامه سلامت و ایمنی نیز شده است.

وی گفت: توصیه مسئولان غذا و دارو به مردم و مصرف کنندگان محصولات سلامت، این است که اطلاعات مطمئن و قابل وثوق را از منابع و مراجع رسمی دریافت و از استناد به اخبار فضای مجازی پرهیز کنند.

مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه محصولاتی مانند انواع اسنک و پفک و چیپس، فراورده های پروتیینی مانند سوسیس و کالباس و همبرگر و نیز نوشابه های گازدار به همراه محصولاتی دیگر که در ماده 37 قانون پنجم توسعه آمده است در گروه کالاهای آسیب رسان به سلامت قرار گرفته است افزود: توصیه عمومی ما همواره مصرف نکردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب سلامت و پروانه بهداشت با هم تفاوت دارد

سیب سلامت و پروانه بهداشت با هم تفاوت دارد