مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 11:462017-02-25پزشكي

هدف پزشکی شخصی ارتقاء سلامت جامعه است


دبیر علمی نخستین کنگره پزشکی شخصی ایران گفت: هدف پزشکی شخصی ارتقاء سلامت جامعه، تشخیص و درمان به موقع بیماری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، نکوییان دبیر علمی نخستین کنگره پزشکی شخصی ایران گفت: اولین کنگره پزشکی شخصی ایران از تاریخ 7 تا 9 اسفند ما در تالار همایش های بیمارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است که تا کنون نزدیک به 200 مقاله و پوستر برای این همایش پذیرفته شده است و همچنین شرکت ها و میهمان های خارجی در این کنگره حضور دارند.

وی در توضیح بحث پزشکی شخصی در ارتقاء سلامت جامعه گفت: هدف پزشکی شخصی درمان و پیشگیری از بیماری ها در تک تک افراد جامعه است که به این منظور باید از بیماری ها شناخت کامل داشته باشیم.

نکوییان توضیح داد: به منظور شناخت بیماری ها ژن های معیوب به صورت خاص شناسایی می شوند و همچنین برای بیماران با توجه به بیماری آنها داروهای خاص تجویز می شود.

دبیر علمی اولین کنگره پزشکی شخصی ایران ادامه داد: به طور مثال در بیماری سرطان نباید برای تمام افراد روش شیمی درمانی استفاده شود.

به این دلیل که ممکن است برخی از افراد با شیمی درمانی روند بیماری شان سیر نزولی پیدا کند و درمان شوند و در افراد دیگر این روش درمانی هیچ تأثیری نداشته باشد که با تشخیص ژنتیک افراد و تجویز منطقی دارو بر اساس نوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف پزشکی شخصی ارتقاء سلامت جامعه است

هدف پزشکی شخصی ارتقاء سلامت جامعه است