مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1395 ساعت 11:112017-02-25بين الملل

جانشین سیدحسن نصرالله خبر داد تلاش عربستان برای بقای اسراییل


اکنون مثل روز روشن شده که این عربستان است که به دنبال عادی سازی روابط با اسراییل بوده و در راستای ادامه حیات این رژیم اشغالگر تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، بحران های اخیر در خاورمیانه ما را بر آن داشت تا فرصت حضور شیخ نعیم قاسم جانشین دبیر کل حزب الله لبنان را در تهران که به منظور حضور در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین به ایران آمده بود، مغتنم شمرده و پای سخنان او در این رابطه بنشینیم.

وی علاوه بر اینکه مراحل عالی دروس حوزوی را پشت سر گذاشته، از دانشگاه ملی لبنان نیز در دهه هفتاد قرن گذشته میلادی، مدرک لیسانس شیمی خود را اخذ کرده است.

او پیش از تأسیس حزب الله، با امام موسی صدر در تأسیس جنبش محرومین همراهی داشته و از مؤسسان حزب الله لبنان در سال 1982 میلادی بوده است.

شیخ نعیم قاسم از سال 1991 میلادی تا کنون و برای پنج دوره پیاپی، سمت جانشینی دبیر کل حزب الله لبنان را که دومین مقام عالی در مقاومت اسلامی این کشور به شمار می رود، داراست.

آنچه می خوانید گفت وگوی خبرنگار صبح نو با این مقام ارشد حزب الله لبنان است.

طی سال های اخیر، نیروهای مقاومت حزب الله نقش پررنگی در نبرد علیه تروریست های تکفیری در سوریه داشته اند؛ در مقابل رسانه های سعودی مدعی اند که اگر چراغ سبز رژیم صهیونیستی نبود، حزب الله نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سیدحسن نصرالله خبر داد تلاش عربستان برای بقای اسراییل

جانشین سیدحسن نصرالله خبر داد تلاش عربستان برای بقای اسراییل