مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:262017-02-24بين الملل

اتهام ارتکاب «جنایات جنگی» به بشار اسد


چهارده سناتور آمریکایی در نامه ای به وزیر خارجه این کشور با تکرار ادعاهای بی پایه علیه رییس جمهور سوریه، وی را به ارتکاب جنایت های جنگی متهم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروهی از سناتورهای آمریکایی در نامه ای به رکس تیلرسون ، وزیر خارجه این کشور با تکرار ادعاهای بی اساس، بشار اسد ، رییس جمهور سوریه را به اتهام جنایات جنگی در کشورش متهم کرده اند.

این نامه که به امضای سناتورهای هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات رسیده به ابتکار باب کورکر ، رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنا و بن کاردین ، عضو ارشد این کمیته تهیه شده است.

سناتورهای آمریکایی از رکس تیلرسون خواسته اند درباره برنامه های آمریکا در خصوص ارتکاب جرائم و جنایت های جنگی در جنگ سوریه اطلاعات به روز شده ای ارائه کند.

قانونگذاران مجلس سنا همچنین با استناد به گزارشی آمیخته به ادعا از عفو بین الملل خواستار تلاش وزارت خارجه آمریکا برای تضمین پاسخگویی ایران، روسیه و دولت سوریه درباره وقایع جنگ این کشور شده اند.

در این نامه آمده است: با احترام از شما می خواهیم اطمینان حاصل کنید که اسد، روسیه و ایران وادار به پاسخگویی درباره ارتکاب جنایت های جنگی و جنایت علیه بشریت در سوریه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام ارتکاب «جنایات جنگی» به بشار اسد

اتهام ارتکاب «جنایات جنگی» به بشار اسد