مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:202017-02-24سياسي

ایران و آذربایجان در کشورهای یکدیگر سرمایه گذاری می کند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سفر رییس جمهور آذربایجان به ایران طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: برای اولین بار دو کشور در کشور همدیگر اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی در همایش تجاری ایران و آذربایجان با بیان اینکه اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بسیار زیاد است، گفت: این اشتراکات بزرگترین سرمایه برای دو دولت است.

وی افزود: در سفر قبلی به استان اردبیل به تجار و بازرگانان استان اردبیل قول پیگیری و حل مشکلات را داده بودم که امروز با گسترش روابط میان دو کشور مشکلات حل شده است.

واعظی با بیان اینکه ساز و کارهای اندیشیده شده تا روابط دو کشور روز به روز گسترش یابد، تصریح کرد: دیدارهای مکرر رؤسای جمهور دو کشور و صمیمت آنها یکی از این ساز و کارهاست.

رییس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: در روابط خارجی وقتی در بالاترین سطح اعتماد و فهم متقابل مسائل وجود داشته باشد، می توان کارهای بزرگی میان دو کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه مجموعه ای که رییس جمهور به عنوان تیم کمیسیون اقتصادی معرفی کرده اند، به صورت فعال کار می کنند، افزود: تصمیم و اراده دو کشور حل مسائل و مشکلات و گسترش روابط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و آذربایجان در کشورهای یکدیگر سرمایه گذاری می کند

ایران و آذربایجان در کشورهای یکدیگر سرمایه گذاری می کند