مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:102017-02-24بين الملل

136 دیپلمات ترکیه از آلمان درخواست پناهندگی کرده اند


رسانه های آلمان گزارش دادند که این کشور در پی کودتای نافرجام 15 ژوییه گذشته و تداوم سرکوب مخالفان دولت در ترکیه، 136 درخواست پناهندگی از سوی دیپلمات های ترکیه دریافت کرده است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 7 رسانه های آلمان گزارش دادند که این کشور در پی کودتای نافرجام 15 ژوییه گذشته و تداوم سرکوب مخالفان دولت در ترکیه، 136 درخواست پناهندگی از سوی دیپلمات های ترکیه دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک گروه از رسانه های آلمانی امروز(جمعه) گزارش دادند که طبق اطلاعات وزارت کشور در فاصله اوت 2016 تا ژانویه 2017، تعداد 136 تبعه ترکیه ای دارای گذرنامه دیپلماتیک تقاضای پناهندگی از آلمان را داشته اند.

این درحالی است که این گروه رسانه ای آلمانی در گزارش ماه نوامبر گذشته خود گفته بود که تعداد چنین درخواست هایی 53 مورد است.

مشخص نشده که چه تعداد از این درخواست های پناهندگی در آلمان مورد بررسی قرار گرفته اند.

این در حالی است که رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در دیداری که در ماه جاری میلادی با "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان داشت از او خواست تا درخواست های پناهندگی 40 سرباز شرکت کننده در کودتای نافرجام را رد و آنها را به ترکیه بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 دیپلمات ترکیه از آلمان درخواست پناهندگی کرده اند

136 دیپلمات ترکیه از آلمان درخواست پناهندگی کرده اند