مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:102017-02-24اقتصادي

مسکن مهر به روایت آمار/تزریق وام به پردیس


یک میلیون و 930 هزار واحد مسکن مهر در حالی ساخته شده که وزیر راه و شهرسازی می گوید کمتر از 5 درصد جمعیت 19 میلیونی بدمسکن به مسکن مهر منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرحی که به گفته ی کارشناسان در زمان ارایه، یک صفحه مطالعه در زمینه های زیرساخت ها، مراحل بهره برداری، حمل و نقل و مباحث زیست محیطی نداشت در آستانه ی دهمین سال تعریف، هنوز به طور کامل تکمیل نشده اما آمارها نشان می دهد سهم دولت یازدهم از واحدهای افتتاح شده 10 درصد بیش از دولت های نهم و دهم بوده است.

وزیر راه و شهرسازی که همواره مسکن مهر را مورد انتقاد شدید قرار می دهد در روزهای اخیر، آماری جدید از این طرح ارایه کرد و گفت: واقعیت این است که از 19 میلیون نفر بدمسکن حتی 5 درصد آنها نیز به مسکن مهر منتقل نشده اند.

آنهایی که در بافت فرسوده بوده اند هم چنان در بافت فرسوده هستند و افرادی که در بافت حاشیه ای قرار داشتند هم چنان در همان بافت زندگی می کنند.

با این حال در دولت های نهم و دهم، از یک میلیون واحد تعداد 690 هزار واحد تحویل شد درحالی که طی دوران خدمتی دولت یازدهم، حدود 840 هزار واحد تحویل و 820 هزار واحد در این دولت سند گرفته و بدین ترتیب سهم دولت یازدهم 55 درصد از کل واحدهای افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر به روایت آمار/تزریق وام به پردیس

مسکن مهر به روایت آمار/تزریق وام به پردیس