مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:052017-02-24سياسي

میزبانی اصفهان از کنگره بین المللی آسیایی- آفریقایی+ گزارش


اصفهان فردا میزبان دومین کنگره بین المللی آسیایی- آفریقایی مایکوباکتریولوژی با حضور بیش از 100 پژوهشگر بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، در این گردهمایی علمی چهار روزه به ریاست علی اکبر ولایتی 100 پژوهشگر برجسته بین المللی برای به روز رسانی، ارتقا و گسترش درک جهانی و هم چنین برقراری ارتباط نزدیک تر با پژوهشگران و اندیشمندان علم مایکوباکتریولوژی به بحث وتبادل نظر می پردازند.

بیش از 500 مقاله به دفتر اجرایی جمعیت ارسال شده که حدود 140 مقاله پذیرفته شده متعلق به جمعیت آسیایی افریقایی مایکوباکتریولوژی به چاپ رسیده است.

بررسی و شناسایی چگونگی بیماری زایی، شیوه های تشخیصی-درمانی برای کنترل و کاهش میزان مرگ و میر جهانی و بهره گیری از شیوه های مدرن برای بهبود درمان و آموزش افراد متخصص برای ریشه کنی بیماری سل از اهداف این کنگره علمی است.

نخستین کنگره آسیایی آفریقایی مایکوباکتریولوژی با حضور بیش از 100 استاد برجسته بین المللی از 38 کشور جهان و حدود 100 نفر از استادان برجسته ایرانی زمستان 1393 در تهران برگزار شد.

جمعیت آسیایی افریقایی مایکوباکتریولوژی سازمانی علمی غیر انتفاعی متشکل از پژوهشگران برجسته کشورهای آسیا، افریقا و منطقه خاورمیانه از سال 2009 میلادی برای گسترش و توسعه همه جانبه شبکه های علمی، تحقیقاتی و آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اصفهان از کنگره بین المللی آسیایی- آفریقایی+ گزارش

میزبانی اصفهان از کنگره بین المللی آسیایی- آفریقایی+ گزارش