مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 20:052017-02-24سياسي

فلسطین نخستین مسئله دنیای اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به وقایع منطقه گفت : فلسطین نخستین مسئله دنیای اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک با اشاره به برگزاری کنفرانس فلسطین در تهران گفت : در این کنفرانس مقام معظم رهبری سخنرانی حکیمانه، دلسوزانه و آموزنده ای را ایراد فرمودند.

امام جمعه اراک افزود: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی تحلیلی پیرامون شیوه های دشمن، آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود بیان فرمودند که محور اصلی این بیانات این بود که فلسطین هنوز نخستین مسئله دنیای اسلام است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها خواستار برطرف شدن مشکلات خوزستان شد و افزود: مشکلات خوزستان به سبب غفلت اتفاق افتاده و هیچ گونه سهل انگاری و غفلت از هیچ کس پذیرفتنی نیست و باید برای آبادانی کشور همت کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به آلودگی هوای استان هم گفت: باید طرح 2 هزار هکتاری درختکاری و جنگل کاری در منطقه چپغلی را برای مقابله با این آلودگی و پیشگیری از مشکلات آتی اجرایی کنیم.

وی افزود: 1000 هکتار فضای سبز هم قرار بود در کلانشهر اراک ایجاد شود که باید همه مسئولان شورای شهر و شهرداری تلاش کنند تا هرچه زودتر این مهم حاصل شود نباید غفلت کنیم باید همگی همت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین نخستین مسئله دنیای اسلام است

فلسطین نخستین مسئله دنیای اسلام است