مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 19:502017-02-24اقتصادي

وزارت نفت در حذف کارت سوخت مقصر است


هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تک نرخی شدن بنزین را در صورت افزایش قیمت جهانی بنزین برای کشور مشکل ساز دانست و گفت: - علاوه بر مبارزه با قاچاق سوخت و شفافیت مصرف، برای یارانه و سهمیه بندی نیز بایستی مجددا به کارت سوخت متوسل شویم.

هدایت الله خادمی، نماینده استان خوزستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عضو شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی از لزوم ابقای طرح کارت سوخت به دلیل ممانعت از قاچاق گفت و وضعیت این طرح در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به کارکرد شفاف سازی کارت سوخت، گفت: در کمیسیون انرژی طرح ابقای کارت سوخت را تصویب کردیم و با توجه به کارکرد شفاف سازی آن که مصرف واقعی کشور را نشان می داد و از قاچاق و به تبع آن واردات بیشتر جلوگیری می کرد، تصویب آن ضروری به نظر می رسد.

وی دولت و وزارت نفت را در جهت حذف کارت سوخت مقصر دانست و افزود: به نظر من اگر کارت سوخت نباشد، شفاف سازی از بین می رود و دوباره در همان چرخه باطلی می افتیم که مصرف واقعی مشاهده نمی شود و بی جهت مصرف را به دلیل قاچاق بالا خواهیم برد.

خادمی با اشاره به روند مصرف بنزین در کشور پس از اجرای طرح کارت سوخت، گفت: روند افزایش مصرف بنزین در کشور پس از اجرای این طرح که ناشی از افزایش خودرو در کشور بود کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت در حذف کارت سوخت مقصر است

وزارت نفت در حذف کارت سوخت مقصر است