مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 19:402017-02-24اقتصادي

اردن ، تظاهرات سراسری ضد دولت


شهرهای مختلف اردن امروز شاهد تظاهرات معترضانی بود که به دلیل تصمیم های اخیر دولت در خصوص افزایش قیمت ها و نرخ مالیات بر ارزش افزوده و خدمات خواستار برکناری دولت بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ ­به نقل از خبرگزاری فرانسه از امان، حدود 1500 نفر در تظاهراتی که مقابل مسجد الحسینی در مرکز امان پایتخت اردن پس از برگزاری نماز جمعه برگزار شد، شرکت کردند.

براساس این گزارش، این تظاهرات به همت گروه اخوان المسلمین اردن و برخی احزاب چپگرای دیگر این کشور در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی همچون " مردم اردن به خاطر بالارفتن قیمت ها آتش گرفته اند"، " مردم کاهش قیمت ها را می خواهند" و " دولتی که قیمت ها را بالا ببرد ساقط می شود ، دولتی که مردم را فقیر می کند باید برود" سر می دادند.

همچنین مردم پلاکاردهایی با شعارهای "بالا بردن قیمت ها بازی با آتش است"، " نه به سیاست های عامل فقر، نه به سیاست های مالیاتی" در دست داشتند.

اعتراض به افزایش مالیات ها دولت اردن نهم فوریه افزایش جدیدی را در مالیات و مالیات بر ارزش افزوده کالا و خدمات با هدف کاهش کسری بودجه در کشوری که بدهی کلی آن بیش از 35 میلیارد دلار است، اعمال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن ، تظاهرات سراسری ضد دولت

اردن ، تظاهرات سراسری ضد دولت