مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 19:252017-02-24سياسي

سربلند و پیروزی اسلام با وجود ولایت مطلقه فقیه و اتحاد ملت


تا زمانی که ولایت مطلقه فقیه و اتحاد ملت وجود دارد اسلام سربلند و پیروز است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعه موقت دهدشت ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با اشاره به اینکه دنیای استکبار امروز نگران است و نمی تواند عظمت اسلام را بیان کند، گفت: تا زمانی که ولایت مطلقه فقیه و اتحاد ملت وجود دارد اسلام سربلند و پیروز است.

حجت الاسلام سید عبد المطلب تقوی گفت: امام و ولی فقیه مرز را برای ما انسان ها مشخص می کند و کسی از مرزی که خدا، پیغمبر، امام معصوم و ولی فقیه مشخص کرده تجاوز کند داخل جهنم می شود.

وی با بیان اینکه انسان با تقوا باید سخن ولی فقیه را حرف امام معصوم بداند تا در قیامت برای خودش حجت باشد، افزود: ما از اجماع فقهای شیعه کشف قول معصوم می کنیم که به آن در علم اصول،اجماع لطفی گویند و اگر همه فقها کسی را تایید کنند این حاکی از آن است که برای ما حجت است و باید بپذیریم و اینجاست که مسئله مجتهدین، اجتهاد و ولایت فقیه برای ما مشخص می شود.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: مقام معظم رهبری فرمود وظیفه همه کشورهای اسلامی و عربی است که به این مقاومت کمک کنند چون مقاومت سبب شد که رژیم صهیونیستی زمین گیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربلند و پیروزی اسلام با وجود ولایت مطلقه فقیه و اتحاد ملت

سربلند و پیروزی اسلام با وجود ولایت مطلقه فقیه و اتحاد ملت