مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 19:112017-02-24سياسي

کارنامه دولت یازدهم در عرصه محیط زیست بسیار درخشان است


معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به اینکه با همت و تدبیر دولت یازدهم اولین مصوبه رسمی مربوط به احیای دریاچه ارومیه بود، گفت: امروز این دریاچه احیا شده و مسیر پایداری این احیا با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام مجید انصاری امروز در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که روز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: دولت یازدهم مفتخر که در ادامه اهتمامی که نظام جمهوری اسلامی ایران به مساله محیط زیست داشته و اصل 50 قانون اساسی مصداق این اهتمام است، از ابتدا توجه خاصی به موضوع محیط زیست داشته است.

انصاری اظهار داشت: جا دارد از قهرمان بزرگ سازندگی و معمار بزرگ توسعه کشور نیز یاد کنیم که سیاستهای محیط زیست کشور که منشوری جامع از سیاست های پیشران توسعه در پیوند با دیگر سیاستهای توسعه ای کشور است، با همت بلند و دید دقیق او، تنظیم و پیش نویس آن تقدیم مقام معظم رهبری شد تا توسط ایشان به عنوان یک سند بالادستی ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم همچنین چند لایحه در حوزه مسائل محیط زیست در زمینه های حفاظت از خاک، بهره برداری از منابع ژنتیکی، حفاظت از تالابهای کشور و ارزیابی محیط زیستی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده که از نمایندگان محترم مجلس تقاضا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه دولت یازدهم در عرصه محیط زیست بسیار درخشان است

کارنامه دولت یازدهم در عرصه محیط زیست بسیار درخشان است