مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 18:552017-02-24سياسي

مردم با هنجارشکنان آشتی نمی کنند


مردم با کسانی که در روز عاشورای سال 88 بی حیایی نشان دادند حاضر به آشتی نیستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته خطاب به کسانی که اصل نظام را قبول نداشتند وحالا آمده اند و می گویند که بیایید آشتی ملی کنیم گفت: آنان به جای اینکه از خجالت در برابر مردم بمیرند این روزها برای نجات خود وعناصرشان ادعای آشتی می کنند و باید بدانند مردم هرگز با آنان آشتی نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 22 بهمن امسال زیر سایه اسلام و ولایت دنیا را تکان داد افزود: در سال های گذشته دشمنان حضور مردم را هزاران نفر اعلام می کردند اما امسال حضور این جمعیت میلیونی را اعتراف کردند.

خطیب جمعه اصفهان به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مصیبت ها و قصه پرغصه مردم فلسطین وجنایات رژیم اشغالگر قدس که هیچ انسان خرمندی نمی تواند این فاجعه را تحمل کند اشاره و تاکید کرد: ما نمی توانیم از مسئله فلسطین بگذریم، بدانیم و دنیا بداند مسئله فلسطین در رأس مسائل جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به مشکلات مردم خوزستان مانند قطعی آب ، برق ، تلفن ، آلودگی ، ریزگردها و مصیبت هایی که نمی شود از آن به راحتی گذشت گفت : مسؤولان برای حل این بحران ها باید به فکر مشکلات این استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با هنجارشکنان آشتی نمی کنند

مردم با هنجارشکنان آشتی نمی کنند