مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 18:562017-02-24فرهنگي

دعوای قضایی بر سر فیلم جدید «اسکورسیزی»


جریان از این قرار است که «STX» سال گذشته حق پخش «مرد ایرلندی» را در کشورهای غیرآمریکایی به دست آورده بود اما حالا از اعطای این امتیاز به سرویس پخش آنلاین «نت فلیکس» خبر رسیده است.

- جریان از این قرار است که STX سال گذشته حق پخش مرد ایرلندی را در کشورهای غیرآمریکایی به دست آورده بود اما حالا از اعطای این امتیاز به سرویس پخش آنلاین نت فلیکس خبر رسیده است.

کار دو پخش کننده بزرگ فیلم بر سر مرد ایرلندی اثر جدید مارتین اسکورسیزی به دادگاه کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورایتی نوشت: به نظر می رسد مرد ایرلندی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس کمی دچار مشکل شده است؛ STX که قرار بود پخش این فیلم را برعهده بگیرد علیه تهیه کننده مکزیکی اثر شکایت کرده است.

جریان از این قرار است که STX سال گذشته حق پخش مرد ایرلندی را در کشورهای غیرآمریکایی به دست آورده بود اما حالا از اعطای این امتیاز به سرویس پخش آنلاین نت فلیکس خبر رسیده است.

STX سال گذشته حق پخش فیلمی را که رابرت دنیرو و ال پاچینو در آن نقش اصلی را ایفا کرده و در جشنواره فیلم کن زیاد از آن صحبت می شد، در قراردادی 50 میلیون دلاری از آن خود کرد.

اما زمانی که گاستون پالوویچ تهیه کننده مکزیکی فیلم اسکورسیزی به نت فلیکس رو کردند، این قرار و مدارها در هاله ای از شک و تردید فرو رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای قضایی بر سر فیلم جدید «اسکورسیزی»

دعوای قضایی بر سر فیلم جدید «اسکورسیزی»