مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 18:352017-02-24اقتصادي

صنعتی سازی مسکن؛ نیازمند ورود فناوری های نوین و حمایت دولت


رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: خوشبختانه ضرورت استفاده از فناوری های نوین و صنعتی سازی بیشتر نمایان شده است.

- حسن محتشم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با اشاره به استقبال از چهارمین نمایشگاه بین المللی نما ، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی گفت: امسال میزان استقبال بیش از صددرصد افزایش نشان می دهد و امیدواریم با معرفی فناوری های نوین و گسترش صنعتی سازی مسکن بتوانیم به فرآیند خروج از رکود هم کمک کنیم.

وی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت : صنعتی سازی مسکن مزایای زیادی دارد که می توان به افزایش سرعت ساخت و ساز و کاهش هزینه زمان، بهبود کیفیت ساخت و ساز همراه با نظارت بر استاندارد تولید و ترکیب مصالح، و همچنین صرفه جویی در مصرف مصالح ساختمانی و جلوگیری از هدر رفت منابع ملی اشاره کرد و در مجموع هزینه ها و قیمت هم کاهش خواهد.

محتشم گفت : اگرچه در حال حاضر گفته می شود میزان صنعتی سازی مسکن در ایران 20 درصد است اما باید تلاش کنیم به 100 درصد برسد.

وی افزود: بیشتر ساختمان های موجود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ساخته شده عمدتا براساس روشهای سنتی بوده است و فقط در بلند مرتبه سازی و در بخشی از ساخت و سازهای دهه اخیر می توانیم نشانه هایی از صنعتی سازی را عمدتا در سازه های مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی سازی مسکن؛ نیازمند ورود فناوری های نوین و حمایت دولت

صنعتی سازی مسکن؛ نیازمند ورود فناوری های نوین و حمایت دولت