مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 16:402017-02-24حوادث

ریزش آوار بر 2 کارتن خواب در مشهد


افسر نگهبان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: ریزش آوار منزل متروکه در منطقه اسماعیل آباد مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اکبری در تشریح جزییات این خبر افزود: این سانحه صبح امروز در منطقه اسماعیل آباد در شرق مشهد رخ داده که با اعلام آن به مرکز فرماندهی سازمان، ماموران سه ایستگاه شماره 21،12 و 8 به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به متروکه بودن این منزل حدوداً 40 متری، اظهار کرد: در زمان ریزش آوار دو کارتن خواب در منزل بودند که هر دو در زیر آوار محبوس و مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه پس از عملیات آواربرداری و رهاسازی از زیر آوار به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

اکبری تصریح کرد : در این سانحه دو مرد 39 و 50 ساله مصدوم شدند که مرد 50 ساله در معاینات اولیه هیچ گونه علایم حیاتی نداشت، اما تکنسین های اورژانس وی را با امید به برگشت به زندگی بلافاصله به همراه دیگر مصدوم حادثه که دچار جراحات سطحی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد در خاتمه علت بروز این حادثه را بر اساس بررسی های اولیه، بارندگی های اخیر و قدیمی بودن منزل متروکه اعلام و عنوان کرد: منازل مجاور این محل نیز مورد بازدید و هشدار کارشناسان آتش نشانی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش آوار بر 2 کارتن خواب در مشهد

ریزش آوار بر 2 کارتن خواب در مشهد