مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 16:352017-02-24اجتماعي

خسارت 24 میلیاردی برف به تاسیسات آبرسانی روستایی گیلان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: بر اثر بارش برف و یخبندان هفته گذشته 8165 فقره از کنتورها و اتصالات آب شرب مشترکان روستایی دچار یخ زدگی و ترکیدگی شد.

- محبعلی رنج ور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه بارش برف اخیر به بیش از 8000 فقره کنتور آب شرب روستایی گیلان خسارت وارد کرد، گفت: بر اثر بارش برف و یخبندان هفته گذشته 8165 فقره از کنتورها و اتصالات آب شرب مشترکان روستایی دچار یخ زدگی و ترکیدگی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان بیشترین تعداد یخ زدگی کنتورها را مربوط به شهرستان های رشت، رودسر و سیاهکل دانست و اظهار کرد: محافظت از کنتورها و اتصالات آب شرب بر عهده مشترکان است اما با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته در خصوص پوشاندن کنتورها، شاهد یخ زدگی و ترکیدگی های زیادی هستیم.

وی همچنین از خسارت برف به تاسیسات آبرسانی 200 روستای گیلان خبر داد و عنوان کرد: 98 مجتمع آبرسانی در اثر بارش برف سنگین هفته گذشته خسارت دید.

این مقام مسئول با بیان اینکه 24 میلیارد ریال به این مجتمع های آبرسانی خسارت وارد شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان خسارت، مربوط به تخریب خطوط انتقال و توزیع و ایستگاه های پمپاژ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 24 میلیاردی برف به تاسیسات آبرسانی روستایی گیلان

خسارت 24 میلیاردی برف به تاسیسات آبرسانی روستایی گیلان