مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 16:202017-02-24پزشكي

ضرورت حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به ابراز تمایل قاضی زاده هاشمی برای کناره گیری از وزارت بهداشت با بیان اینکه در این دوره یک امید و نگرش مثبت به حوزه سلامت و رفع مشکلات در مردم ایجاد شده از وزیر بهداشت خواست با تداوم .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به ابراز تمایل قاضی زاده هاشمی برای کناره گیری از وزارت بهداشت با بیان اینکه در این دوره یک امید و نگرش مثبت به حوزه سلامت و رفع مشکلات در مردم ایجاد شده از وزیر بهداشت خواست با تداوم حضور خود در دولت به استمرار این امید در دل مردم کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر مهدی شادنوش در همایش ارتقاء سلامت دهان و دندان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که خیلی از بزرگان و از جمله برخی مراجع عظام تقلید بر ضرورت حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت تاکید کردند، من نیز به عنوان یک شهروند با توجه به امید و نگاه مثبتی که در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده از شما می خواهم که بر این مسند مانده و با مدیریت خود به بهبود شرایط مرتبط با سلامت مردم کمک کنید.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم و خصوصا در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شده است، تصریح کرد: تداوم حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت

ضرورت حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در وزارت بهداشت