مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 15:452017-02-24اجتماعي

پیش بینی افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور طی سه روز آتی را تشریح کرد و از افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: پیش بینی کلی بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهد که با عبور امواج تراز میانی جو، طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان انکه این شرایط در روز یکشنبه در این نواحی تشدید می شود، اظهار کرد: از اواخر شنبه تا ظهر یکشنبه وزش باد نسبتا شدید در گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در سایر مناطق کشور پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وظیفه، وضعیت هوای تهران در روز شنبه را نیز صاف و همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی کرد و افزود: بیشینه و کمینه دما برای تهران به ترتیب 15 و چهار درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

وی، اهواز و بندرعباس را نیز با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر گرم ترین استان های کشور در روز شنبه اعلام کرد و گفت: همدان نیز با کمینه دمای منفی هشت درجه سردترین استان کشور در این روز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

پیش بینی افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی