مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 15:402017-02-24بين الملل

تظاهرات در کابل علیه حملات موشکی پاکستان به خاک افغانستان


ده ها معترض، فعالان سیاسی و اعضای جامعه مدنی امروز (جمعه) در اعتراض به حملات موشکی نیروهای پاکستان به خاک افغانستان در شهر کابل تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی امروز از دولت افغانستان و سازمان ملل متحد خواستند جلوی حملات موشکی پاکستان به افغانستان را بگیرند.

با وجود آن که مقام های افغانستان گفته اند که حملات موشکی پاکستان متوقف شده، اما گذرگاه های مرزی میان کابل و اسلام آباد همچنان به بهانه این حملات بسته است.

پاکستان پس از حمله خونین چند روز پیش به زیارتگاه صوفیان درایالت سند این کشور دست کم شش ناحیه را در دو ولایت کنر و ننگرهار افغانستان هدف حملات موشکی قرار داد و به گفته منابع افغان، فشارهایش را بر افغانستان را بیشتر کرده است.

عمر زاخیلوال، سفیر افغانستان در اسلام آباد، اخیرا اعلام کرده که نظامیان پاکستانی حملات موشکی به ولایت های شرقی کنر و ننگرهار افغانستان را متوقف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی، عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفته که گفتگوها برای باز شدن گذرگاه های مرزی دو کشور ادامه دارد اما انتظار نمی رود که این گذرگاه ها به زودی باز شود.

وی گفت که تاکنون حدود 400 موشک از پاکستان به خاک افغانستان شلیک شده و حدود 270 خانواده در مناطق هدف قرار گرفته آواره شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کابل علیه حملات موشکی پاکستان به خاک افغانستان

تظاهرات در کابل علیه حملات موشکی پاکستان به خاک افغانستان