مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-24فناوري

شناسنامه دار شدن 5331 آسانسور در تهران


دبیر اتحادیه آسانسور از شناسنامه دار شدن 5331 آسانسورها در شهر تهران خبر داد.

- سیدمهدی طباطبایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" با اشاره به اینکه حداکثر 70 درصد آسانسورهای نصب شده به صورت استاندارد نگهداری می شود، افزود: از ابتدای فروردین 96 مردم می توانند با استفاده از شناسنامه نصب شده در آسانسور از وضع کیفی و امنیتی آن مطلع شوند.

وی نصب شناسنامه در آسانسورها را سبب تهیه آمار دقیق از تعداد و وضعیت فنی این وسیله در ساختمان ها دانست و گفت : استفاده کنندگان آسانسور با نصب نرم افزار بارکدخوان در تلفن همراه خود و ثبت کد درج شده روی شناسنامه در این نرم افزار می توانند از طریق سامانه از وضعیت فنی و امنیت آن مطلع شوند.

طباطبایی با اشاره به اینکه این شناسنامه به استفاده کننده حق تصمیم گیری در انتخاب آسانسور را می دهد ، ادامه داد : این طرح هم اکنون در تهران اغاز شده است و به زودی در سراسر کشور اجرایی می شود.

دبیر اتحادیه آسانسور تهران مسئول صدور این شناسنامه ها را شرکت های مجاز و اعضاء دارای پروانه کسب در صنعت آسانسور دانست و افزود: این شناسنامه برای آسانسورهای درحال نصب و نصب شده صادر خواهد شد.

وی نیروی انسانی آموزش ندیده و قطعات بی کیفیت را معضل صنعت آسانسور دانست و تصریح کرد: با تأسیس خانه مهارت آسانسور، 18 رسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار شدن 5331 آسانسور در تهران

شناسنامه دار شدن 5331 آسانسور در تهران