مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 14:352017-02-24پزشكي

نیمی ازناباروریهاازسوی مردان است


مشاور وزیربهداشت در امور بیمارستانهای خصوصی با تشریح برنامه ها و جزییات هفته سلامت مردان گفت: نیمی از ناباروری ها از سوی مردان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدرضا نوروزی با اشاره به اینکه هفته نخست اسفند با عنوان هفته سلامت مردان نامگذاری شده است، اظهار داشت : این نامگذاری به دلیل اهمیت بیماری ها ادراری و تناسلی در مردان است زیرا نیمی از ناباروری ها از سوی مردان است.

مشاور وزیربهداشت در امور بیمارستانهای خصوصی ادامه داد: در این هفته همکاران ما در رشته های (اروانکولوژی) شناخت مردان از بیماری ها ادراری و تناسلی که ارتباط مستقیمی با ناباروی نیز دارد در اختیار افراد قرار می دهند.

فلوشیپ تخصصی سرطان دستگاه ادراری و تناسلی (اروانکولوژی) خاطرنشان کرد: این در حالی است که در کشور ما 6 میلیون زوج نابارور وجود دارد که علت ناباروری در آنان نیمی برای از سوی زنان و نیمی از سوی مردان است و این اهمیت درمان ناباروری از سوی مردان را بیشتر می کند زیرا مردان در درمان خود نسبت به زنان کمتر توجه می کنند.

همچنین نوروزی چندی قبل نیز درباره درمان و تسهیلات وزارت بهداشت برای زوج های نابارور به تسنیم عنوان کرده بود که وزارت بهداشت با تخصیص 105 میلیارد تومان برای درمان ناباروری یک گام مثبت برای این معضل برداشته است، زیرا هزینه پوشش درمان ناباروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی ازناباروریهاازسوی مردان است

نیمی ازناباروریهاازسوی مردان است