مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:562017-02-24فرهنگي

فروش خوب بدجلف از 1 میلیارد و نیم عبور کرد


ماه اسفند معمولاً مخاطبان کمتر به سالن های سینما اقبال نشان می دهند اما در این شرایط فیلم کمدی خوب بد جلف توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس"، از چهارشنبه (4اسفندماه) فیلم هلن به اکران سینماها اضافه شد.

فیلمی با موضوع اجتماعی و درباره مسایل دختر در جامعه توسط اکبر ثقفی روایت شده است.

اما مخاطبان در این هفته و هفته گذشته به فیلم کمدی اقبال بیشتری نشان دادند البته در این میان فیلم مبارک اولین رئال انیمیشن سینمای ایرانی نیز مورد توجه قرار گرفت.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های دفتر گفت: فیلم وارونگی به فروش 890 میلیون تومان دست یافت و فیلم مشکل گیتی نیز در سینماهای شهرستان همچنان به نمایش خود ادامه می دهد این فیلم به فروش 1 میلیارد تومان رسید.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم هفت ماهگی به فروش 2 میلیاردو 750 تومان رسیده است و سلام بمبیی نیز به فروش 14 میلیارد و 300 میلیون تومان نائل شده است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم خوب بد جلف توضیح داد: فیلم با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در تهران با داشتن 28 سالن سینمابه فروش 1 میلیارد و 285 میلیون تومان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش خوب بدجلف از 1 میلیارد و نیم عبور کرد

فروش خوب بدجلف از 1 میلیارد و نیم عبور کرد