مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:402017-02-24اقتصادي

اختصاص در آمد بازارچه خیریه به خرید خانه مددجویان


مدیرعامل بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان گفت : کل درآمد این بازارچه خیریه را به خرید خانه اختصاص داده ایم.

- خانم یاوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "درباره جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان افزود : امروز چهارمین و آخرین روز از فعالیت جشنواره عیدانه است که از سوم اسفند فعالیت خود را شروع کرده است.

وی گفت : این فصل ، زمان فعالیت بازارچه های خیریه است و در این بازارچه 150 غرفه فعالیت می کنند که یک سری از آنها حامیان مالی (بنیاد) هستند و یک سری نیز افرادی هستند که از خیریه های مختلف دعوت کردیم که بتوانند محصولات خود را بفروشند و هم خودشان را معرفی کنند.

مدیرعامل بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان با بیان اینکه یک سری از غرفه ها نیز کسانی هستند که تحت پوشش خود بنیاد خیریه (روشنای امید ایرانیان) قرار دارند ، افزود : گروه هدف ما بچه هایی هستند که در 18 سالگی از بهزیستی خارج می شوند و ما در این بنیاد خیریه روی توانمند سازی این افراد کار می کنیم ، بخاطر همین یکسری از غرفه ها را به فعایت خود بچه ها اختصاص دادیم تا کارها ، صنایع دستی و محصولات خودشان را در اینجا ارائه کنند.

یاوری در ادامه به اهداف جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان اشاره کرد و گفت : هدف ما این است که در سطح تهران حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص در آمد بازارچه خیریه به خرید خانه مددجویان

اختصاص در آمد بازارچه خیریه به خرید خانه مددجویان