مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:252017-02-24سياسي

منافع جمهوری اسلامی به مسئله فلسطین گره خورده است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله فلسطین، خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین مسئله ای اسلامی و در راس مسائل جمهوری اسلامی ایران است.

- وی گفت: مسئله فلسطین در راس مسائل جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: البته منافع ملی، منطقه ای و سیاسی ما به مسئله فلسطین گره خورده و رژیم اشغالگر قدس جنایاتی کرده است که هیچ گاه فراموش نمی شود و هیچ انسان خردمندی نمی تواند آن را تحمل کند.

خطیب جمعه این هفته تهران با اشاره به نقشه تاسیس کنندگان رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: این نقشه باعث رنج مردم شد و آنان را آواره کرد، آنان را کشتند یا سوزاند و خود جای آن ها نشستند؛ جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی تواند در مقابل این حرکت زشت و خطرناک بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: طراح تاسیس رژیم صهیونیستی انگلیسی ها بودند که بعدها مدیریت آن را به آمریکایی ها دادند و بیش از یک قرن است که این نظام مجعول به وجود آمده است و همه باید اهداف این نظام غیر مشروع را بشناسیم و مقابل آن بایستیم و با آن مقابله کنیم.

آیت الله موحدی کرمانی به اهداف تاسیس رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: این رژیم با هدف تضعیف اسلام ، حکومت های اسلامی، تضعیف جامعه اسلامی و نادیده گرفتن ربع جمعیت جهان اسلام تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع جمهوری اسلامی به مسئله فلسطین گره خورده است

منافع جمهوری اسلامی به مسئله فلسطین گره خورده است