مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:162017-02-24سياسي

امام جمعه شیراز: مسؤولان به جای گلایه اقدام و عمل خود در سال 95 را گزارش دهند


تا پایان سال 95 مدتی باقی نمانده و مسؤولان باید آنچه در مورد اقتصاد مقاومتی و سال اقدام و عمل انجام داده اند را گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار داشت: بانوی بزرگ اسلام در عرصه های مختلف نمونه بود در هنگامی که پدر در قید حیات بود و حکومت تشکیل داده بود یار و یاور پدر و در جنگ ها کنار شوهر و یاور مسلمانان و بعد از پدر هم حامی حریم ولایت بود.

وی افزود: مبارزی نستوه و سیاستمدار آگاه به تمام معنا بود و از تمام امکانات برای پیشبرد هدف استفاده کرد از مجمع زنان برای دگرگون ساختن خانواده ها تا رفتن درب خانه ها و تشریح شرایط و حتی در مراسم تشییع و تدفین هم فاطمه زهرا (س) سیاسی عمل کرد و حرکتی اصیل و ریشه دار برای دفاع مظلوم و مقام امامت و ولایت را به ثمر رساند و در این راستا باید روز پنج شنبه در محافل بزرگداشت شهادت آن بانوی بزرگ عرض ادب شایسته سومین حرم داشته باشیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: تا پایان سال 95 مدتی باقی نمانده و مسئولان قوا باید آنچه در مورد اقتصاد مقاومتی انجام داده اند و منتهی به رفاه حال مردم شده و نتیجه ای عاید ساخته یا رکود را شکسته و اشتغال را بیشتر ساخته برای مردم تشریح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: مسؤولان به جای گلایه اقدام و عمل خود در سال 95 را گزارش دهند

امام جمعه شیراز: مسؤولان به جای گلایه اقدام و عمل خود در سال 95 را گزارش دهند