مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 13:162017-02-24سياسي

امام جمعه بندر چارک: ختم تمام حرف و حدیث ها در کشور ما، کلام رهبری است


ختم تمام حرف وحدیث ها در کشور اسلامی ما کلام رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندر چارک، حجت الاسلام عباس کثیر ظهر امروز درخطبه های این هفته نماز جمعه، در خصوص اهمیت، اظهار داشت: امام علی علیه السلام در حدیثی فرمودند، برنامه نماز رابه خوبی مراقبت کنید و نماز را بپا دارید و بر انجام و مراقبت از نماز متعهد باشید، نماز ترک نشود چرا که اولی ترین عبادت خداوند که هدف خداوند از خلقت است نماز است.

وی افزود: در محافظت از نماز بسیار کوشا باشید نماز از دست نرود وبسیارنماز بخوانید، علاوه برنامه ای یومیه نمازهای مستحبی را هم انجام بدهید چرا که نماز وسیله ای است که می توان با آن به معراج رفت وبه خدا نزدیک شد و از مقربان درگاهش بشویم.

امام جمعه بندرچارک اضافه کرد: خط مشی ما وتمام مسئولین کلام رهبر عزیزوسلاله رسول الله و ولی فقیه نماینده امام زمان (عج) است و ختم تمام حرف وحدیث ها در کشور اسلامی ما کلام ایشان است، معظم له می فرماید، مابا فتنه گران و بانیان فتنه88 آشتی نمی کنیم .

کثیر در پایان یا اشاره به شهادت حضرت فاطمه(ُ)، گفت: این روز پر ازمصیبت واندوه را به امام زمان (عج) وپیروان ایشان تسلیت عرض نموده و شفاعت ایشان و پدر بزرگوارشان را برای همه خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر چارک: ختم تمام حرف و حدیث ها در کشور ما، کلام رهبری است

امام جمعه بندر چارک: ختم تمام حرف و حدیث ها در کشور ما، کلام رهبری است