مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:562017-02-24سياسي

ظریف: اقدام برنامه مشترک زیست محیطی یک ضرورت امنیتی و سیاسی برای منطقه است


از جامعه مدنی به ویژه هنرمندانی که محیط زیست را به عنوان یک مطالبه و ضرورت عمومی در فرهنگ ایران نهادینه کردند تشکر می کنم.

امیدوارم تلاش های جامعه مدنی و هنرمندان با همین علاقه ادامه یابد.

- وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر ضرورت ایجاد برنامه مشترک منطقه ای برای مقابله با خطرات زیست محیطی، اظهار کرد: این اقدام یک ضرورت محیط زیستی نیست بلکه یک ضرورت امنیتی و سیاسی است و رهبران کشورهای همسایه باید تلاش کنند تا از این آزمون تاریخی به سربلندی بیرون آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که امروز با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور و جمعی از وزرا و سفرای کشورهای خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، اظهار کرد: از خانم ابتکار به خاطر نهادینه کردن فرهنگ محیط زیستی در ایران تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی محیط زیست به ابتکار معصومه ابتکار پایه گذاری شده است، اظهار کرد: اولین نمایشگاه محیط زیست در دولت آقای خاتمی توسط خانم ابتکار برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: اقدام برنامه مشترک زیست محیطی یک ضرورت امنیتی و سیاسی برای منطقه است

ظریف: اقدام برنامه مشترک زیست محیطی یک ضرورت امنیتی و سیاسی برای منطقه است