مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:502017-02-24اقتصادي

حضور بخش خصوصی کلید موفقیت در عرصه محیط زیست


حضور بخش خصوصی و مردم و فعالان عرصه محیط زیست کلید موفقیت در حوزه حفاظت از محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،" معصومه ابتکار در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با بیان اینکه دولت موظف است فضا و شرایط را برای فعالان و مردم در این عرصه مهیا کند ، اظهار داشت: عنوان اقتصاد سبز و اقتصاد مقاومتی را سه سال است که برای نمایشگاه محیط زیست حفظ کرده ایم.

وی افزود: اقتصاد سبز جزء برنامه های رییس جمهور بوده است و سعی کرده ایم تا فعالیت های اقتصادی در جهت بهبود شرایط محیط زیست را توسعه دهیم و نمایشگاه بین المللی محیط زیست فرصتی است تا صنایع و فناوری هایی که در حوزه محیط زیست فعالیت می کنند آثار خود را عرضه کنند و با هم تبادل تجربه داشته باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه تجارت، اقتصاد و محیط زیست محورهای نمایشگاه امسال محیط زیست است، گفت: 20 کشور خارجی در نمایشگاه محیط زیست حضور دارند، حضور قوی بین المللی باعث ایجاد رقابت در حوزه فناوری های سبز به ویژه در زمینه های مدیریت پسماند، مدیریت انرژی، بهینه سازی انرژی و انرژی های نو خواهد شد.

ابتکار اضافه کرد: نمایشگاه محیط زیست فرصتی برای ارایه پیشرفت ها و دستاوردها است، سازمان های مردم نهاد حضور پر شوری در نمایشگاه امسال خواهند داشت، همچنین جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بخش خصوصی کلید موفقیت در عرصه محیط زیست

حضور بخش خصوصی کلید موفقیت در عرصه محیط زیست