مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:502017-02-24دانش

برگزاری دوره ایمنی آزمایشگاه برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت


دومین دوره بهداشت، سلامت، ایمنی آزمایشگاه و محیط زیست (HSE) ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 94 و 95 دانشکده های مهندسی برق، مکانیک، - کامپیوتر، فیزیک، مهندسی شیمی، شیمی، مواد و متالورژی و فناوری های نوین دانشگاه علم و صنعت ایران، بعد از ظهر روزهای 10 و 11 و نیز 17 و 18 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعیه دفتر امور پژوهش دانشگاه علم و صنعت، تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 94 و 95 و همچنین همه دانشجویان این مقطع که در گذشته موفق به شرکت در دوره مذکور نشده یا نمره قبولی در آزمون دوره های پیش- دوره ایمنی آزمایشگاهها یا HSE - را کسب نکرده اند، می توانند به انتخاب خود در یکی از روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه(10 و 11 اسفند و یا 17 و 18 اسفند) در دوره ایمنی آزمایشگاه ها و محیط زیست مطابق جدول زمان بندی زیر شرکت نمایند.

داشتن گواهینامه این دوره از الزامات ورود دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به آزمایشگاه های دانشگاه است.

آزمون پایانی دوره مذکور به صورت الکترونیکی و در روز یکشنبه 22 اسفند 95 از ساعت 13 تا 14 در سایت واحد مجازی دانشگاه علم و صنعت ایران به نشانی http://vu.

iust.

ac.

ir انجام خواهد شد و شرکت کنندگان در این دوره می بایست با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور (کد ملی بدون لحاظ صفرهای ابتدای آن) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره ایمنی آزمایشگاه برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

برگزاری دوره ایمنی آزمایشگاه برای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت