مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:462017-02-24فرهنگي

جوانی، تجربه و نشاط راز شکوه و موفقیت جشنواره فیلم 100


مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم 100 بخش عمده رمز موفقیت جشنواره فیلم 100 را می توان در جوان گرایی، نگاه درست به استعدادهای جوانان، در کنار تجربه گرایی و صبغه آماتوری و ویژگی اکسپریمنتال آثار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره بین المللی فیلم 100 طی روزهای چهارم و پنجم به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در فضایی وصف ناپذیر با شور و حال و استقبال گسترده سینماگران جوان، هنرجویان و دانشجویان و مشتاقان مردمی مواجه شده است.

کمتر سابقه دارد که از جشنواره های موضوعی و حتی صنفی تا به این اندازه اقبال عمومی به عمل آید.

از این رو در خصوص ارزیابی رمز و رازهای موفقیت و استقبال از جشنواره بین المللی فیلم 100 که امسال یازدهمین دوره اش را تجربه می کند با سیدمهدی طباطبایی نژاد، یزدان عشیری و بهنام بهادری به گفتگو نشسته ایم.

سیدمهدی طباطبایی نژاد: فیلمسازان استقبال باشکوهی از جشنواره فیلم 100داشتند مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از فیلم های یازدهم جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای دیدن کرد.

سیدمهدی طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفت و گویی بیان کرد: خوشبختانه جمعیت زیادی برای تماشای فیلم های جشنواره 100 به سینما آزادی آمدند و استقبال باشکوهی از جانب جوانان روبرو بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی، تجربه و نشاط راز شکوه و موفقیت جشنواره فیلم 100

جوانی، تجربه و نشاط راز شکوه و موفقیت جشنواره فیلم 100