مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 12:352017-02-24بين الملل

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی


چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "؛ این نمایشگاه با حضور ده ها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای مرتبط با ساخت و ساز کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و شرکت کنندگان در آن جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی 140 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای چین ، ترکیه و پاکستان، نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها، برنامه ها و پروژه های خود را در سه حوزه سازه ها، نماها و تکنولوژی های نوین ساختمانی ارائه کرده اند.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژی های نوین ساختمانی که در فضایی بالغ بر 8 هزار متر مربع در سالن 8 - 9 و فضای باز نمایشگاه برپا شده است، 82 شرکت داخلی و 58 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

در بخش سازه؛ انواع سازه های فلزی، سازه های بتنی، سازه های پیش ساخته فولادی سبک، سازه های ترکیبی، سازه های فولادی گالوانیزه، سازه های سبک و فناوری های نوین سازه ها – در بخش نما نیز انواع نماهای سنتی، نماهای نوین، نمای کامپوزیت، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی تکنولوژی های نوین ساختمانی