مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 11:402017-02-24پزشكي

پایان توزیع آب آشامیدنی سالم دراغلب مناطق سیل زده


رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از زمان وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، وزارت بهداشت با همکاری وزارت نیرو، کار توزیع آب آشامیدنی سالم را انجام داد و اکنون نگرانی برای تامین آب سالم در اغلب این مناطق بر طرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خسرو صادق نیت روز جمعه درباره خدمات وزارت بهداشت در مناطق سیل زده از جمله تامین آب سالم و جمع آوری لاشه حیوانات توضیح داد: از زمان وقوع سیل در مناطق مختلف کشور با مسائل مختلفی از جمله لاشه حیوانات مواجه شدیم اما مهمترین نگرانی وزارت بهداشت تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم بود، به همین علت تامین آب سالم در اولویت کاری قرار گرفت و تیم های بهداشت محیط به سرعت وارد این مناطق شدند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: ماموران بهداشت محیط پس از نمونه گیری از آب هر منطقه هر جا که کیفیت آب، سالم و قابل شرب نبود در تمام مناطق روستایی و شهری درگیر با سیل، کار توزیع آب آشامیدنی سالم را با همکاری وزارت نیرو انجام دادند.

وی درباره مهمترین مناطقی که نیاز به توزیع آب سالم داشتند، گفت: مناطق روستایی که دچار مشکل آب آشامیدنی سالم شده بودند، متعدد بودند اما در مناطق شهری، مهمترین شهری که دچار مشکل آب آشامیدنی شده بود، جهرم بود که تا زمان وصل شدن آب آشامیدنی شهری، کار توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان توزیع آب آشامیدنی سالم دراغلب مناطق سیل زده

پایان توزیع آب آشامیدنی سالم دراغلب مناطق سیل زده