مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 11:012017-02-24بين الملل

ترامپ: تسلیحات هسته ای آمریکا باید نسبت به همه دنیا برتر باشد


«شگفت انگیز خواهد بود رویایی که در آن هیچ کشوری سلاح اتمی نداشته باشد، اما اگر کشورها می خواهند اینگونه تسلیحات را در اختیار داشته باشند، - رییس جمهور آمریکا گفت: شگفت انگیز خواهد بود رویایی که در آن هیچ کشوری سلاح اتمی نداشته باشد، اما اگر کشورها می خواهند اینگونه تسلیحات را در اختیار داشته باشند، ما می خواهیم که برتر از همه باشیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد که خواهان تضمین دستیابی آمریکا به برترین زرادخانه اتمی جهان است و گفت که این کشور از ظرفیت خود برای تولید تسلیحات اتمی عقب مانده است.

ترامپ در مصاحبه اختصاصی با رویترز همچنین گفت که چین اگر بخواهد می تواند چالش امنیت ملی ایجاد شده از سوی کره شمالی را به سهولت حل نماید.

ترامپ در نخستین اظهارنظر خود پیرامون زرادخانه اتمی آمریکا مدعی شد که مایل است شاهد جهانی عاری از هرگونه سلاح اتمی باشد (!)؛ با این حال، از اینکه آمریکا از ظرفیت خود برای تولید تسلیحات اتمی عقب افتاده است ، ابراز نگرانی کرد.

وی در همین ارتباط گفت: من نخستین کسی هستم که تمایل دارد ببیند هیچ کشوری سلاح اتمی در اختیار ندارد! اما هرگز نمی خواهیم از هیچ کشوری عقب بیفتیم، حتی اگر یک کشور دوست باشد؛ ما هرگز نمی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: تسلیحات هسته ای آمریکا باید نسبت به همه دنیا برتر باشد

ترامپ: تسلیحات هسته ای آمریکا باید نسبت به همه دنیا برتر باشد