مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 10:552017-02-24اقتصادي

فردا ؛ همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری IFRS


سازمان بورس و اوراق بهادار ، فردا همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی IFRS را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ با توجه به اطلاعیه اخیر سازمان بورس ، این همایش، شنبه هفتم اسفند 95 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد تا ضمن تاکید مجدد بر رعایت استانداردهای بین المللی گزارشگری، مشمولان این اطلاعیه در فصل مجامع دچار مشکل نشوند.

پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی باعث می شود پاسخگویی به نیاز استفاده کنندگان مختلف فراهم شود و تصویر شفاف تر و مناسب تری از این ظرفیت ارائه شود.

مخاطبان این همایش ؛ بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های بیمه ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار هستند که دوره مالی آنها از تاریخ اول فروردین ماه 95 و بعد از آن شروع می شود.

همچنین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران که دوره مالی آنها از ابتدای فروردین ماه امسال و بعد از آن شروع می شود و سرمایه ثبت شده آنها 10 هزار میلیارد ریال و بیشتر از آن است، مشمول این اطلاعیه و مخاطب همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری خواهند بود.

این موضوع در ارتقای سطح شفافیت و اطلاعات نیز موثر است و باعث می شود تصمیم گیری های اقتصادی، هم در داخل کشور و هم در جذب سرمایه گذاری خارجی موثر واقع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ؛ همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری IFRS

فردا ؛ همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری IFRS