مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 10:512017-02-24بين الملل

دوره گردی ضد ایرانی نتانیاهو؛ ایستگاه چهارم : مسکو


نتانیاهو قرار است در سفر دو هفته آینده خود به مسکو نیز در دیدار با پوتین نگرانی های امنیتی تل آویو را از احتمال استقرار نیروهای نظامی ایران در مرز سوریه و اسراییل به رییس جمهور روسیه منتقل کند.

- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل که برای دیداری رسمی از استرالیا به این کشور سفر کرده در ملاقات و دیدارهای مختلف خود با مقامات و وزرای استرالیایی از آنها خواسته تا رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر داده و از گشایش بیش از پیش در روابط سیاسی و اقتصادی خود با جمهوری اسلامی ایران خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" به نقل از روزنامه اسراییلی " جروزالم پست " نتانیاهو در ملاقات های خود با رهبران استرالیا ضمن انتقاد مستمر از "برجام"، به آنها گفته : توافق هسته ای امکان دست یابی ایران به بمب هسته ای را در یک دهه آینده مسدود کرده اما به این کشور امکان می دهد در دهه های پیش رو صدها بمب هسته ای بسازد.

دولت استرالیا پس از توافق هسته ای قدرت های جهانی با ایران در تابستان سال 2015 ، تلاش کرده تا روابط سیاسی و اقتصادی خود با ایران را بهبود بخشد.

سفر به استرالیا سومین تلاش دیپلماتیک نتانیاهو علیه ایران در دو هفته اخیر از زمان سفرش به لندن و دیدار با همتای بریتانیایی خود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره گردی ضد ایرانی نتانیاهو؛ ایستگاه چهارم : مسکو

دوره گردی ضد ایرانی نتانیاهو؛ ایستگاه چهارم : مسکو