مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 10:152017-02-24فرهنگي

تهیه کنندگی دشوارتر از مدیریت در تلویزیون است


مهدی فرجی که سال ها در سمت مدیریت تلویزیون در صداوسیما فعالیت کرده است، این بار با کار تهیه کنندگی و ساخت سریال به فعالیت خود ادامه می دهد، او معتقد است: - کار تهیه کنندگی بسیار دشوارتر از کار مدیریت در تلویزیون است؛ زمانی که آدم وارد کار تولید می شود شرایطی بر او تحمیل می شود و ممکن است دیگر با خیلی از ایده آل های خود فاصله بگیرد.

مهدی فرجی، مدیر سابق شبکه یک سیما در گفت وگو با ایسنا، درباره سریال هایی که در دوران مدیریت اش ساخته شده است و توقعی که از او در ساخت سریال جدیدش در مقام تهیه کننده وجود دارد، اظهار کرد: امیدوارم مردم توقع خود را از ما پایین تر بیاورند؛ چراکه کار تهیه کنندگی بسیار سخت است.

او سپس درباره اینکه چطور تصمیم گرفت کار تهیه کنندگی را شروع کند، توضیح داد: واقعیت این است که در دوره مدیریت بسیار علاقه مند بودم که کار تهیه کنندگی را تجربه کنم، زیرا تهیه کنندگی به نوعی خلق است.

یک فرد زمانی که اثری را خلق می کند، می تواند دغدغه هایش را در آن اثر مطرح کند و در واقع احساس می کند کاری انجام داده است که می تواند به واسطه آن با مردم و مخاطبان حرف بزند، بنابراین این احساس خوب به آدم دست می دهد.

فرجی تهیه کنندگی را یکی از مهم ترین کارهای حوزه هنر و به ویژه سینما و تلویزیون و به طور خاص تر در تلویزیون برشمرد و درباره همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کنندگی دشوارتر از مدیریت در تلویزیون است

تهیه کنندگی دشوارتر از مدیریت در تلویزیون است