مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 10:102017-02-24ورزشي

پیشنهاد چینی کریم/انصاریفر گرانترین فوتبالیست تاریخ ایران؟+عکس


تیم فوتبال تیانجین چوانجیان که فابیو کاناواروی ایتالیایی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد پیشنهاد 10 میلیون یورویی را برای جذب کریم انصاری فرد به باشگاه المپیاکوس پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه ارسال کرد.

- باشگاه المپیاکوس یونان به طور رسمی از دریافت پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای انتقال مهاجم ایرانی اش به سوپر لیگ چین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از رادیو ورزش یونان، باشگاه المپیاکوس یونان پیش از آغاز بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا برابر عثمانلی اسپور ترکیه پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای انتقال کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی اش دریافت کرد.

پس از موافقت باشگاه المپیاکوس با انتقال 11 میلیون یورویی براون ایدیه، مهاجم نیجریه ای به سوپر لیگ چین پیشنهاد هنگفت دیگری با مبلغ 10 میلیون یورو به این تیم مطرح یونانی ارسال شده است.

در ادامه خبر معتبرترین رسانه ورزشی یونان آمده است: تیم فوتبال تیانجین چوانجیان که فابیو کاناواروی ایتالیایی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد پیشنهاد 10 میلیون یورویی را برای جذب کریم انصاری فرد به باشگاه المپیاکوس پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه ارسال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد چینی کریم/انصاریفر گرانترین فوتبالیست تاریخ ایران؟+عکس

پیشنهاد چینی کریم/انصاریفر گرانترین فوتبالیست تاریخ ایران؟+عکس