مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1395 ساعت 00:102017-02-23فرهنگي

«فروشنده» بهترین فیلم خارجی، «لالا لند» برنده بزرگ اسکار


در فاصله ای کوتاه تا مراسم اعلام برندگان هشتادونهمین دوره جوایز اسکار نگاهی خواهیم داشت به فیلم ها و سینماگرانی که بیشترین شانس را برای تصاحب مجسمه های طلایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکات فینبرگ تحلیلگر جوایز سینمایی و تاد مک کارتی منتقد ارشد نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر طبق روال هر سال اقدام به پیش بینی برندگان و همچنین معرفی فیلم ها و سینماگرانی کردند که سزاوار دریافت اسکار هستند.

لالا لند بهترین فیلم: لالا لند این موزیکال که نامه ای عاشقانه به هالیوود محسوب می شود با کسب نامزدی در 14 بخش در واقع از حمایت اغلب شاخه های اسکار همراه است.

دو فیلم همه چیز درباره ایو و تایتانیک که پیش از این 14 نامزدی اسکار داشتند در نهایت جایزه اسکار بهترین فیلم را کسب کردند.

لالا لند به غیر از نامزد نشدن در بخش بهترین تیم بازیگری جوایز انجمن بازیگران آمریکا تقریبا در سایر جوایز شامل گلدن گلوب، بقتا، انتخاب منتقدین و جوایز انجمن های سینمایی را از آن خود کرده است.

این فیلم موجب شده روح جدیدی در ژانر فیلم های موزیکال در هالیوود دمیده شود و همانند چند سال اخیر برنده جایزه بهترین فیلم اسکار محصول استودیوهای بزرگ هالیوودی نخواهد بود.

دیمین شزل بهترین کارگردنی: دیمین شزل بری جنکینز کارگردان فیلم مهتاب می تواند امسال به اولین سیاهپوست برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فروشنده» بهترین فیلم خارجی، «لالا لند» برنده بزرگ اسکار

«فروشنده» بهترین فیلم خارجی، «لالا لند» برنده بزرگ اسکار