مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 19:302017-02-23سياسي

4 برابرشدن دانشمندان برتر علوم پزشکی ایران در دولت یازدهم


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان از 130 برابر شدن تولید علم در ایران در سال های پس از انقلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رشیدی پور در سومین همایش سالیانه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و همایش ملی ارتقاء سلامت دهان و دندان خانواده که امروز و فردا با محوریت کودک و مادر در سمنان در حال برگزاری است، اظهار کرد: ریل فعالیت های علمی در جمهوری اسلامی ایران در مسیر خوب و مناسبی جاگذاری شده است.

وی با بیان این که در سه حوزه علوم پزشکی، علوم پایه و فنی و مهندسی از نظر تولید علم وضعیت مطلوبی داشته ایم، افزود: متأسفانه تولید علم در دو بخش علوم انسانی و علوم کشاورزی وضعیت چندان مناسبی نداشته ایم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اهمیت علوم انسانی از عدم رشد تولید علم در این حوزه به عنوان یک مشکل جدی نام برد و تصریح کرد: عدم رشد تولید علم به ویژه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی می تواند در حوزه سلامت نیز اثرگذار باشد.

کاهش 6 درصدی تولید علم دنیا در سال 2016 رشیدی پور با بیان این که تولید علم دنیا در سال 2016 با کاهش 6 درصدی روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ایران از معدود کشورهایی است که نه تنها کاهشی در این حوزه نداشته بلکه رشد بسیار خوبی هم در این سال تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برابرشدن دانشمندان برتر علوم پزشکی ایران در دولت یازدهم

4 برابرشدن دانشمندان برتر علوم پزشکی ایران در دولت یازدهم