مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 19:202017-02-23سياسي

آذربایجان غربی دروازه مبادلات ایران و آذربایجان


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آذربایجان غربی در افزایش مبادلات بین ایران و جمهوری آذربایجاننقش مهمی ایفا خواهد کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان که برای شرکت در همایش اقتصادی ایران و آذربایجان به ارومیه سفر کردند، در بدو ورود به ارومیه بر تدوین نهایی تفاهمنامه همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.

واعظی افزود : همایش اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان که امشب در ارومیه برگزار می شود، تدوین نهایی تفاهمنامه همکاریهای دو کشور است و 10 روز دیگر به امضاء رییس جمهور دو کشور خواهد رسید.

وی گفت : در این همایش در خصوص مباحث مهمی هم چون حمایت از سرمایه گذاری دو طرف، استاندارد، بهداشت، محیط زیست، راه آهن آستارا و روابط بین بازرگانان دو طرف بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت استانهای مرزی در بهبود مبادلات کشورها گفت: آذربایجان غربی و اردبیل می توانند نقش مهمی در پیشرفتهای اقتصادی و تجاری دو طرف ایفا کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقش آذربایجان غربی در افزایش مبادلات ایران و آذربایجان اشاره کرد و گفت: محصولات با کیفیت کشاورزی و صنعتی این استان صادرات اصلی ایران به آذربایجان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی دروازه مبادلات ایران و آذربایجان

آذربایجان غربی دروازه مبادلات ایران و آذربایجان