مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 19:202017-02-23ورزشي

ایجاد امید به آینده بین جوانان جزء وظایف دستگاه های اجرای


ایجاد روحیه ی امید به آینده بین جوانان جزو وظایف تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کهگیلویه و بویراحمد،معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: ایجاد روحیه امید به آینده و نشاط در میان جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید و، وظیفه دستگاه های اجرایی است.

فتاح محمدی با بیان اینکه جوانان سرمایه بزرگی برای کشور هستند افزود:با توجه به اینکه در دوران نوجوانی و جوانی هویت بخشی صورت می گیرد نحوه عملکرد و برنامه ریزی ما می تواند در شکل گیری شخصیتی و هویتی جوانان تاثیرات مفیدی ایجاد کند.

وی گفت: بحران هویت موجود موجب چند برابر شدن وظایف دولت در این زمینه می شود و در این میان برنامه ریزی مدون می تواند در امیدبخشی و هویت بخشی به جوانان تاثیر به سزایی داشته باشد.

محمدی بر ضرورت اجرای برنامه ای مناسب و عملی یک ساله در ابتدای سال 96 تاکید کرد و گفت: فراهم سازی زیرساخت های عمرانی، آموزشی، تفریحی و ورزشی برای جوانان جز نیازهای اولیه است.

معاون سیاسی استاندار همچنین بر ضرورت راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی ویژه جوانان و خانه ی جوان اشاره کرد و گفت: برای ایجاد خانه ی جوان می توان از ظرفیت مازاد دستگاه های اجرایی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امید به آینده بین جوانان جزء وظایف دستگاه های اجرای

ایجاد امید به آینده بین جوانان جزء وظایف دستگاه های اجرای