مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 19:202017-02-23اقتصادي

35 میلیارد تومان برای بازسازی طرح های آسیب دیده + فیلم


35میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سازمان مدیریت بحران برای بازسازی 219 طرح آسیب دیده درکهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد،رییس سازمان برنامه و بودجه استان درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان با اشاره به اینکه این اعتبارات در تاریخ 17آذر امسال به استان ابلاغ شد گفت: بازسازی تاسیسات زیر بنایی، ساخت کانال هدایت سیلاب و دیوار هدایت سیلاب از جمله طرح های است که این اعتبار به آنها اختصاص می یابد.

نوروزی افزود: از محل قانون تخلفات رانندگی ماده ی (23) مبلغ 4میلیارد و700میلیون تومان اعتبار به استان ابلاغ شد که 70درصد این اعتبار به شهرداری ها و30درصد برای دهیاری های استان اختصاص داده شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: یک میلیارد و800 میلیون تومان از محل بند (ج)تبصره (6) برای آبرسانی به روستاها و عشایر هم اختصاص یافت.

وی از اختصاص 39میلیارد و600میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و افزود: هم اکنون دستگاه های اجرایی در حال هزینه این اعتبارات هستند.

نوروزی گفت: 10طرح اقتصادی وگردشگری از جمله نیروگاه سیکل ترکیبی، مجتمع های رفاهی و گردشگری در استان که متقاضی دریافت زمین بودند تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 میلیارد تومان برای بازسازی طرح های آسیب دیده + فیلم

35 میلیارد تومان برای بازسازی طرح های آسیب دیده + فیلم