مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-23اقتصادي

تلاش برای اقتصادی کردن طرح های ریلی و بهبود خدمات


برای اقتصادی کردن طرح ها و اقدامات ریلی در بخش خدمات ایستگاهی ضمن کاهش هزینه ها، بیش از گذشته حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ احمد خدایی با بیان اینکه برای کاهش فاصله درآمد و هزینه در راه آهن باید فعالیت های خود را اقتصادی تر کنیم، اظهار داشت : برای دستیابی به توسعه پایدار در راه آهن، نیازمند رشد و گسترش فعالیت های اقتصادی هستیم که به کسب درآمد بیشتر منجر می شود.

وی افزود: در حال حاضر بخش های مهمی چون بازگانی و سیر و حرکت نیازمند کسب درآمد بیشتر هستند بنابراین ضمن کاهش هزینه ها باید برای اقتصادی کردن پروژه ها و اقدامات ریلی در بخش خدمات ایستگاهی گام های اساسی برداریم.

قائم مقام راه آهن در ادامه تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت های موجود راه آهن طرح هایی چون توسعه خدمات در ایستگاه ها و اتصال راه آن به حمل و نقل درون شهری و مراکز مهم کلان شهری در راس برنامه های مدیران باشد.

خدایی خاطر نشان کرد: در حال تهیه نقشه راه توسعه مبتنی بر حمل ونقل همگانی TOD برای کل کشور هستیم و امیدواریم این نقشه راه توسعه حمل و نقل ریلی در کشور شود.

وی با اشاره به موضوع جذب سرمایه گذاری در راه آهن، گفت: ما باید در میان مدت و بلند مدت به دنبال جذب سرمایه گذاری های بیشتر در راه آهن باشیم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اقتصادی کردن طرح های ریلی و بهبود خدمات

تلاش برای اقتصادی کردن طرح های ریلی و بهبود خدمات