مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 18:402017-02-23اقتصادي

اجرای برنامه های ورزشی آبی در بندر چابهار


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه های متنوع ورزشی بخصوص ورزش های آبی در بندر چابهار در ایام نوروز 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"؛ حسین ثوری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) گفت : موج سواری، اسکی روی آب، شنا و والیبال ساحلی از برنامه های متنوعی است که برای توسعه آنها در بندر چابهار سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه اظهار کرد: همچنین در ایام نوروز برنامه ساحل نوردی نیز اجرا خواهد شد.

ثوری تصریح کرد: آب های تمیز و آرام منطقه چابهار و تپه های مرجانی زیر آب و سواحل امن می تواند عامل مهمی برای جلب گردشگر بوده و از سوی دیگر، استعداد بالقوه منطقه ضرورت توسعه رشته های ورزشی آبی و ساحلی را بیش از پیش نمایان می سازد.

وی تاکید کرد: چابهار بدلیل وجود سواحل و آبهای بکر آن، یک منطقه مناسب برای توسعه ورزشهای آبی از قبیل غواصی، موج سواری، جت اسکی و قایقرانی است.

ثوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال 96 سال گردشگری در استان سیستان و بلوچستان نام گذاری شده امیدواریم با ایجاد شدن شرایط مناسب زمینه برای حضور گردشگران به ویژه موج سواران دنیا به این منطقه فراهم شود و فراهم کردن فضای شاد و مفرح برای گردشگران و بازدیدکنندگان اقدامی مهم در توسعه صنعت گردشگری محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های ورزشی آبی در بندر چابهار

اجرای برنامه های ورزشی آبی در بندر چابهار